نی نوای الهی

درآغاز کلمه بود . و آن نزد خدا بود ...

نی نوای الهی

درآغاز کلمه بود . و آن نزد خدا بود ...

نی نوای الهی

زیبایی لذت قدرت
سرانجام شناخت کامل حقیقت است که تنها به سفر درونی ممکن است
در این سرای خاکی به چشم دل نظاره می کنیم عالم را تا پلی شود به سمت حقیقت نهایی هستی
بادا بدین سبب با حقیقت محقق جهان هستی آشنا شویم که برتر از هرچیز دیگر است

پیوندهای روزانه

دالایی لاما.زندگی درراه بهتر

جمعه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰ ب.ظ
باشد که من درتلاش براى رساندن بالاترین یاریها به همه ى زیوندگانى که ادراک دارند، همواره آنان را گرامى دارم.
 باشد که در پیوند با دیگران خود را از همه پست تر شمرده و در ژرفاى دلم، آنان را از خود برتر دانم.
 باشد که در همه حال ذهن خویش را وارسى کرده و همین که وهم و دروغ بدان راه یافت و مرا و دیگران را به خطر افکند، استوارانه با آن رویارویى کرده و دورش سازم.
 باشد هنگامى که به شروران برخوردم و فشار غم و گناه خشونت بار دلم را به درد آورد ، این نادران را،چنان که گویى به گنجینه اى باارزش دست یافته ام،گرامى دارم و به ایشان مهرورزم.
 باشد هنگامى که دیگران از روى رشک یا بدرفتارى و ناسزاگویى و ماننداین ها با من برخورد کردند ،رنج شکست را به جان خریده و پیروزى را پیشکش ایشان سازم.
 باشد که هرگاه به کسى درنهایت نیکخواهى یارى رساندم و او مرا به سختى رنج داد و آزرد ،به او چون پیر راهنماى متعالى خویش بنگرم.
 باشد که از هر راهى که امکانپذیر باشد، به همه ى مادرانم بهره رسانده و به ایشان نیکبختى ارزانى دارم، باشد که در نهان رنج و تیره بختى مادران را به خود پذیرم.
 باشد که از همه ى  وابستگی ها برکنار مانده  و از رنج کشیدن رها گردم.
 راه  این است: نوع دوستى بى پایان
  • سیدعلی رضوی فرد

نظرات (۵)

زیر دیپلم حرف بزن دادش
پاسخ:
زیوندگان:موجودات
ادراک:حس-روح-حیات وزندگى-جان
گرامی دارم:از ته قلب(به طوردرونی وفکری)احترام بگذارم.
پست ترازهمه ام:گویاانسان تنهابه بالاترازخود(ازهرجهت)احترام میگذاردومحبت میکند.درحالیکه نبایداینگونه باشد.همین دلیل بافرض پستی کامل خود و وقوف براینکه ازواقعیت به طورکامل باخبرنیستم وفروتنى ،موانع پیوندخودباموجودات ازمیان میرود وهمدلى به وجودمى آید.
وهم:وسوسه شیطان
رویارویى:مقاومت-ردکردن دروغ ووسوسه ازذهن
  • سیدعلی رضوی فرد
  • سعى میکنم کلمات روتغییربدم.
    ژرفاى دلم:أعماق وجودم.عمق دل وقلبم
  • حمیدرضا عرفانی فر
  • سلام برادر بزرگوار و اندیشمندم سید عزیز

    چند تا از مطالب وبلاگت رو خوندم. از اینکه در راه بینش و روشنی قلم میزنی و معرفت آموزی می کنی شعف مند شدم.

    قلمت پایدار و اندیشه ات روشن باد
  • حمیدرضا عرفانی فر
  • با احترام لینکت کردم سیدجان
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی