نی نوای الهی

درآغاز کلمه بود . و آن نزد خدا بود ...

نی نوای الهی

درآغاز کلمه بود . و آن نزد خدا بود ...

نی نوای الهی

زیبایی لذت قدرت
سرانجام شناخت کامل حقیقت است که تنها به سفر درونی ممکن است
در این سرای خاکی به چشم دل نظاره می کنیم عالم را تا پلی شود به سمت حقیقت نهایی هستی
بادا بدین سبب با حقیقت محقق جهان هستی آشنا شویم که برتر از هرچیز دیگر است

پیوندهای روزانه

با باران می بارم

دوشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۴۶ ب.ظ

به کوه 

به جنگل 

به دشت

حتی به تو 

چترت را باز نکن 

می بارم 

با باران 

  • سیدعلی رضوی فرد

نظرات (۶)

خیلی قشنگ بود
پاسخ:
خواهش میکنم 🙏
:)
  • بانوی خرداد
  • این در جواب کامنت شماست در وبلاگم:
    دوست عزیز: هیچ آدابی و ترتیبی مجو / هر چه میخواهد دل تنگت بگو. کاش با این داستان آشنا باشید.
    به نظر من مهم نیست که خدا واقعا تنهاست یا نه؟ مهم اون احساسیه که باعث ایجاد ارتباط میشه. هر آدمی از زاویه ی نگاه خودش خدا رو میشناسه. قرار نیست همه مثل شما نگاه کنن قرار هم نیست همه مثل من نگاه کنن ولی اینکه به نگاه کسی بگیم توهم به نظرم هم غیر اخلاقیه هم بی انصافی. اگه کمی نور خدا توی دلمون باشه میذاریم که آدمها با متر خودشون خدا رو اندازه کنن ولی فقط اندازه کنن و باهاش درگیر باشن. این خیلی بهتر از اینه که فراموشش کنن.
    صادقانه میگم هیچوقت دوست نداشتم مثل شما خدا رو تجربه کنم
    پاسخ:
    درسته 
    خوشم اومد
    یادم رفت بیام جوابشو ببینم 
    به نظر خودم کارغیراخلاقی نبود ، فک کردم شاید نقد و انتقاد مفید باشه ، چون تعریف و تمجید رو که همه میکنن ، منم کردم 
    اگه واقعا بهتون برخورد ، من عذرمیخوام 
    موفق باشید
  • حمیدرضا عرفانی فر
  • سلام به سید بزرگوار و عزیز..
    چندتا مطلب اخیرت رو خوندم..
    اینکه در جستجویی و در راه هستی خیلی برام خوشاینده..
    در مرحله ی طلب آدم پخته می شه...

    مطالبت خوب بود...لذت بردم و بهشون فکر کردم
    پاسخ:
    سلام و درود 
    ممنون استاد 

  • حمیدرضا عرفانی فر
  • فکر کردم قبلا لینکت کرده باشم ولی دیدم نیست پاک شده
    مجددا لینکت کردم رفیق
    پاسخ:
    سپاس
  • خانم پالنگ
  • روحیه ی بخشنده ای به تظر میرسه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی